Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 27 december 2012

För högt =(





i dag va det lämna provdag igen......för Xgeva sprutan och cellgiftsbehandlingen och så fick jag ta blodtrycket och det va ju som väntat alldeles för högt.....käkar ju blodtryckssänkande men då verkar ju inte det verka...så när jag ska in och ta sprutan hos tjejerna imorrn då ska jag checka trycket igen och är det inte bra måste jag ta kontakt med husläkarn så fort som möjligt......sen när vi kom tillbaka hem gjorde pappan pannkakor och efter det gick han och Ville ut och härja i snön.....och kom in först till middan......har stickat lite på Isaks kofta....den kommer bli perfekt under vinteroverallen.....och fick hem lite garnmys i brevlådan från vunna bud på Tradera så himla mjuka och härliga.......sen har jag vilat....trött idag och så värken vid revbenen som  tar musten ur mig vissa dagar......nä nu ska jag försöka sussa upp tidigt och iväg för att ta sprutan och blodtrycket.........Ha det Gott Natti Natti

4 kommentarer:

  1. Såg ditt inlägg på stickcafet så mycket du hunnit sticka i år och vilka fina bilder på barnen, håller tummarna för att ditt blodtryck blir bättre.

    SvaraRadera
  2. Hej på dig! Sitter här uppe i kalla norrland och läser din blogg samt att jag även "trillat" över dig på onelinecafét. Du är en produktiv människa, det är tydligt! Att du har den orken, styrkan och viljan tycker jag är så otroligt härligt! Ville bara säga dig, att jag håller tummar och tår för dig. Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Vilka mysiga garner du fått hem.Hoppas att blodtrycket håller sej på rätt nivå.Det tar på kafterna...när man är inställd på behandling och så blir det inget.
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Hoppas det gick bra idag och att trycket höll sig i skinnet!!! Önskar ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Åker ner till mamma över helgen!

    SvaraRadera