Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 5 december 2012

Inställda bussar.......






ja idag blev de en konstig dag med allt snöande.....på morgonen körde pappan Ville till skolan som vanligt och tydligen så hade det inte gått ngn skolbuss på morgonen......men de hade inte pappan reagerat på.....Julia kom med en buss till skolan...men när Philip och Tobias skulle gå till sina respektive bussar kom det ingen...fick senare reda på att alla regionsbussar va inställda....vid halv två ringer Sara och frågar om hon ska ta med Ville från skolan när hon skulle hämta Calle....då va skolbussarna inställda och det visste inte vi om....fick reda på det när jag ringde och sa att Ville skulle åka med Sara....Julia och Oscar satt fast i Almunge skola då inga bussar gick.....som tur va kunde min Farbror Boman åka och hämta dom....snacka om busväder det va....vägarna drev igen som bara den och svårt att se i snöröken.....när Tim och Pappan åkte hem från sina jobb hade dom knappt haft någon sikt överhuvudtaget......Pappan veckohandlade på vägen hem idag..... ingen postbil kom idag heller så vi blev utan post idag och jag som väntade mitt vunna garn från Tradera.....hoppas det kommer imorrn....... Usch ja imorrn är det dax för cytostatikan igen och fem dagar framåt.....får sån oro dagen innan jag ska börja......vet hur jag kommer må.....Har börjat få ont i bröstkorgen det kommer och går, mer eller mindre......Hoppas att det blir bättre väder imorrn för Julia och Linnea har tandläkartider i Almunge.....nope nu blir det WF .....Sussa Gott.......

2 kommentarer:

  1. Oj ni måste ha fått massor av snö. Det ser mysigt ut närdom leker i snön. Tråkigt med att inte garnet kom fram. Men du har något att väntapå i morgon av o få glädjas åt. Ha en fortsatt fin vecka kram Beijan

    SvaraRadera
  2. Halva landet var väl mer eller mindre utslaget igår....konstigt att de som hand om de blir lika ställda varje vinter: va´snöar det?!
    Att du känner oro och har ont kommer från ditt känsloliv, det lever och frodas! Jag säger som ovanstående, barnen har glädje av snö! Garnet kommer kanske som "tröst" när du börjat må dåligt av kriget emot monstren, då kan de pigga upp dig en liten stund! Styrke-kramar till min tuffa Betty!

    SvaraRadera