Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 7 december 2012

Dag 2 i omgång 9.........med cellgifterna






mått illa idag och den där konstiga trötthetten har gjort sig påmind.....kommer redan nu förut tog det ngn dag innan jag blev så där konstigt trött.....psykiskt känner jag att det är jobbigt dessa dagar när jag tar cellgifterna.....konstiga tankar om livet och det som kommer efter livet kommer smygandes  om nätterna....drömmer konstigt och vaknar med hjärtat i halsgropen..... Det är ju samma visa när alla röntgen undersökningarna ska göras då är det samma oro..... hur länge kommer det att gå att hejda dessa monsters framfart,när kommer det upp på andra ställen än alla dom ställen det redan sitter på, blir det fler läskiga operationer.......ja såna tankar är det.......Annars fick jag en lugn dag hemma inte en kotte hemma på dan förum katter,kaniner och firrar.....så jag mös ner mig i min laddningsstation,min soffhörna med kaffe,Tv4,och stickningen......kamin va tänd i köket så en härlig värme spred sig......fixade lunch rester från gårddagens middag,gosade ner mig igen i min hörna och kollade på mitt älskade Hem Till Gården.......och stickade förstås....blev klar med Ericas kofta.....fick ner den till henne ikväll och det hade blivit en nöjd tjej........emellan Ericas och Tuvas kofta så fick jag en ide om en kofta till Lilla Ebba så den gör jag nu i Drops Baby Merino och M&K's baby ull color.....Det blev Pyttipanna med stekt ägg och rödbetor till middag.....Linnea och Ebba kom tillbaka hem för Tobias skulle jobba....Ville for iväg på Disco i skolan....men det hade vi inte fått ngn lapp om från skolan så jag trodde honom inte först...dom sätter tydligen upp lappar i skolan så då ser ju föräldrarna som har sina barn på fritids lappen MEN VI SOM INTE HAR VÅRA BARN PÅ FRITIDS UTAN TAR HEM VÅRA BARN HUR SKA VI VETA OM DET DÅ???? Men skicka lappar om diverse insamlingar då går det ........Och när dom ska ha matsäck med sig på utflykter fast det är skolan som enligt lag ska stå för maten...då skickas det lappar , men efter påpekningar så har skolan med sig lunch nu när dom är på utflykt.......Nu gnällde jag men blir lite sur att man tror att alla barn går på fritids och sätter upp lappar på väggarna där man kan se som hämtande förälder men alla har ju inte barnen på fritids....Ebba fick sig en mysstund med morfar ikväll när Ville va och skaka loss.....Och jag fick hem GARN idag....så mysigt.......nej nu är jag så trött.....och hoppas få sova nån timme inatt och utan dessa uppvakningar...nu lite WF...... Suss Gott.......

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar kofta!! Helt ljuvlig :)
    Ja var rädd om dig och vila massor <3
    Varm kram

    SvaraRadera
  2. Så himla söt kofta, som en karamell=) Hoppas du får må bättre idag vännen, Ha en fin Lördag. Massor av värmande styrkande kramar till dej min vän<3

    SvaraRadera