Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 24 december 2012

Snälla barn?

här hade tomten ett gediget arbete framför sig när han kom in från kylan....det va såååå mycket paket.....så alla barnen måste ha varit väldigt snälla i år......även dom lite större varianterna......Dagen började väldigt tidigt då Ville vaknat 05.45 och väckt sin syster och tyckte dom kunde gå upp.....lunch blev dopp i grytan ..... Klockan tre va det dax för Kalle Anka medans mamman fixade fram maten....... efter undanplockning och städ av köket så kom tomten och skrämde slag på Ville och Zacke när tomten helt plötsligt dök upp utanför fönstret....bägge två blev på riktigt skiträdda och dök ner under köksbordet....Titt Och Boman kom lagom in till Tomtens julklappsutdelning.....sen efter utdelningen fikades det och chekningen av sina klappar gjordes......och sen blev det soffhörnet för mig när alla gått hem till sitt...pappan skjutsade in Mia,Zacke,Julia och Emma till sina hem.....Men det blev en så lugn och mysig Julafton......är så nöjd....det va inget skrik och spring......sånt har jag så jobbigt med nu.......så det va skönt att kidsen höll sig på mattan.....Ville blev så glad att han fick sitt efterlängtade Piratskepp och paket med andra piratgrejer till skeppet.....och den stooora mjukishunden han fick av Emma ligger med och sover med honom.......Imorgon ska det bli en VILODAG.........Behövs nu =) och jag blev så nöjd för allt jag fick av mina barn...av Mia & Emma fick jag 4 superfina blusar/toppar,Av Linnea & Tobias en rosa tjusig armbandsklocka,av Tim ett träd med ledlampor i rosa så fint..... Och av Tomten (läs Pappan) en STOOOOR slant att handla på Kapp Ahl för.......Är såååå himla nöjd......nu lite WF och sen sova en stund........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar