Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 1 januari 2013

01.01 2013







Den första dagen på ett år som jag såååå innerligt hoppas bli ett bättre år än 2012 ........Dagen började som vanligt förutom att papoan förflyttat sig till en soffa istället för hos pojkarna.....strax efter sju hör jag en ljus stämma ropa på Morfar och sen Mormor......då vaknade även den större pojken......så blev det frukost och lite tv innan dom började leka med Play Mobile och det höll dom på med i flera timmar....sen åt vi en jättegod lunch enligt Zacke och efter lunchen tog pappan pojkarna på promenad i skogen.....och när dom kom tillbaka så skjutsade pappan hem lille Zacke till sig........det funkade så bra och dom bägge va så snälla och duktiga....dom vet ju att jag inte orkar så mycket......plockade undan efter sig ialkafall Zacke.....han är som mig han vill ha rent och städat runt sig.......när pappan åkt så fixade jag ihop årets första alster...Isaks kofta....och sen har jag knåpat på Lilla Ebbas kofta.....älskar det garnet jag stickar i nu....från Kina tror jag det är......hoppas den som säljer det på Tradera kommer med nya nystan snart..... nä nu lite Word Feud sen försöka få ngn timmes sömn för imorrn blir det KappAhl för att shoppa loss......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar