Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 8 januari 2013

jaaa Cellgiftsfri......för några veckor iallafall. ....sååååå skönt =)






va härligt då va omgång 10 med cytostatikan avklarad......men det har varit jobbigt psykiskt idag......många tunga tankar som poppar upp i skallen........ Men annars så har det varit okej,börjar känna av tröttheten bara......  eftermiddan flög iväg som vanligt och Ville har upptäckt Minecraft och har fått suttit och spelat på Tobias data idag.....Till middag serverades Potatis,bruna bönor,korv & skinka..... Dessutom så hade pappan bjudit in söner och svärson på grabbmiddag med Dopp i Grytan och en snaps till......Petra fick va med på ett hörn hon också,Micke behövde chaufför hem ;) .......orkade inte sitta med när dom käkade men till kaffet efter gick jag ut i köket för att umgås och dricka kaffe......det blev en mysig stund.....med pojkarna <3 sen blev det soffhörnet och tvn för mig och Sveriges Mästerkock och efter det Inkognito......medans pappan nattade Lilla Hjärtat......har kollat igenom mina garngömmor idag i varje fall några vad jag ska ta med mig upp till Ackis nästa vecka.....ett projekt har jag klart men behöver nog några till.....men nu ska jag önska er en Godnatt och spela lite WF och försöka sussa för imorrn tidigt bär det av upp och lämna en maaaaaassa prover inför den stora genomgången av kroppen och checka av vad alla cancermonstren har haft för sig sen sist i Dec -12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar