Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 8 januari 2013

cytostatika biverkningsprutt.........

känner mig orkeslös på ett konstigt sätt,lite låg.....vill göra så mycket men orkar inget,märks att cellgifterna tar ner en mer och mer......gick igenom några av mina garngömmor ...... ska ta bild på dom andra också...för att kolla vad för projekt jag ska ta med mig upp på Onkologen när jag ska bli inlagd.....får ju inte gå ur rummet på 4 dagar så jag vill ha med mig olika projekt att varva emellan.....så man inte blir knäpp....ngt lätt och ngt mer avvancerat......har ju 10 dagar på mig att fundera.....Plötsligt skiner solen utanför......snöa ju imorse när man vakna sen regna det på förmiddan och nu sol....... mysko väder ...nä tror jag ska gå och värma på kaffepannan innan det är dax att börja tänka på middan.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar