Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 7 januari 2013

Omgång 10 intag nr 5.....det tål att tjatas om...hi hi






men jag blir så glad när denna dag kommer och det är sista dan med cytostatikan....nu är det fyra veckor veckor till nästa gång......skönt med Tisdag imorrn då är det snart skoldax...Ville behöver ngt att göra nu med jämnåriga...inte för att han är jobbig men han är ju själv hemma hela dagarna med gamla mamman =) fick hem min nya fina stekpanna a'la  Leif Mannerström idag och den va superfin....bättre än vad jag tänkt mig.....den ska det stekas biff,lax och massa annat smarrigt i....... Älskar att ha riktiga pannor att laga maten i.... det jag gillar bäst är gjutjärnspannorna men dom är ju så himla tunga ..... Dagens middag blev kycklingwook med pasta iblandad....va sååå gott...... till helgen ska vi frossa i gottig mat....Linnea ska stå för planeringen Torsdag - Söndag.......så då blir det lite annat än vad jag brukar laga......åh mina hörlurar ...vita & rosa hade kommit till utlämningsstället,beställde dom i förrgår så det va snabba puckar....men det är jättebra för tänkte ha dom med när jag ska läggas in på sjukhuset om 9 dagar.....Har stickat på den lilla tröjan också som jag tänkte skulle bli till en liten Lilly men den blir alldeles för stor tror jag så det blir nog Ebbas.....kommer bli superduper gullig.....är eget påhittat mönster .........det liksom växer fram va man ska göra under tiden jag stickar så att det blir en liten prinsesströja...... Ebba är ju som en liten liten Prinssesa.......nu ska jag försöka sova.....men det är svårt när jag tar cellgifterna sover så oroligt om nätterna då och några dagar efter =( Men först blir det Word Feud...... Sov Gott där ute ....Dröm söta drömmar......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar