Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 19 januari 2013

Svar till Tess =)

Hej jag svarar på dina frågor här......Visst får du bli min vän på Facebook...... och visst får du berätta om min blogg....... du vill veta hur jag upptäckte min cancer.... jo jag va på väg hem från jobbet och tuggade tuggummi då en plomb lossnade....när jag kom hem så kollade jag i spegeln för att se hur det såg ut i munnen och då ser jag knölen på halsen......dom trodde det va fel på sköldkörteln men det va cancer. Under operatinen den 28/11-2011upptäcks det full med cancer under bröstbenet så dom va tvugna att öppna upp bröstkorgen....en operation som normalt tar 1 1/2timme tog dryga 7 timmar........sen under våren 2012 så känner jag att skallen inte är som den är och begär röntgen av skallen för läkarna tror inte riktigt på mig vill få det till psykiska besvär.....men röntgen visar hjärntumör .....röntas en gång till under sommaren och den växer snabbt....så 27:e september öppnar dom skallen och tar ut den...... cancern jag har sitter i lymfor,skelettet,käkar ,skallben,bäcken,revben.......och det är tre helt olika....Sköldkörteln....Neuroendokrin tumör med okänt ursprung och Hjärntumör ..... så det är lite mycket som tankarna jobbar med...... nu gör jag sköldkörtelbehandlingen som skulle ha gjorts för ett år sedan om inte allt det andra poppat upp...... Nu ska jag dricka kaffe ! Ha en härlig dag =)

1 kommentar:

  1. TACK ska adda dig som vän kan jag länka till din blogg? du brukar göra mina dagar då jag mår skit på kvällen och sedan läser din blogg... inte för att man kan "mäta dåligt mående" men du är bara bäst och du o din familj verkar vara så härliga och har en härlig inställning till livet :) KRAM nu då du är på sjukan!!

    SvaraRadera