Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 13 januari 2013

Ännu en helg att lägga till handlingarna.......




det blev en helt okej helg trots att pappan for iväg upp till Orsa i torsdag på skidträningsläger och kom hem ikväll......är ju lite tvekande till att få vara hemma själv med gänget när jag mår som jag gör.....Ville va ju borta fredag - lördag hos Emma sådär blev det en ovanligt tyst och lugn kväll Ingen pappa och Ingen Ville......Lördagen blev ju desto mer "Fullt Ös Medvetslös" när nästan alla ungar kom över under dan för en mugg kaffe eller t.o.m middag...hm....men det va en härlig dag.......så idag när larmet ringde va jag helt slut....och har varit så hela dan,tar lite tid att ladda batterierna sina......idag kom Älskade syster Ystet på en mysig snack och fika stund....och så fick hon klämma lite på gosiga bebislår......sen blev det slömiddag här ikväll,prinskorv och pasta.......och sen kom Pappan hem som Ville längtat så efter.......och jag kunde i lugn och ro få sätta mig med stickningen,blev färdig med bakstycket så jag kunde börja på ett av framstyckena till Erica......har ju inte blivit så mycket stickat i helgen..... och nu väntar sängen.....men först lite WF...... hoppas och önskar Er en God Natts Sömn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar