Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 6 januari 2013

Omgång 10 dag 4 med cellgifterna.......

vet ju att mina cancermonster aldrig kommer att försvinna men hoppas så nu vid nästa stora röntgen undersökning av hela kroppen att dom hållit sig från att växa ... här finns listan på ALL SKITEN jag har i kroppen. Dagen idag har väl varit så där har inte mått så bra och även psykiskt tär de på en......... Pappan kom hem från skidandet och hade åkt två mil i spåret i Storvreta..... Bra han behöver träna nu innan Vasaloppet ....... Till midag idag blev det ost & skinkpaj på juleskinkan......smarrigt va de med en god sallad till....... och efter middan kom ett utav alla mina Hjärtan tillbaka hem efter ha varit hos sin Farmor och Farfar i några dagar,ja Linnea och Tobias va ju med dom med......så de har faktiskt varit folktomt  här hemma....just nu hör jag Lilla Bebban ligga och jollra i Linneas rum dom som trodde hon somnat för natten hi hi...... imorgon börjar pappan jobbat igen efter att ha varit ledig i två veckor.....ungarna börjar skolan först på Onsdag...... Känner mig nöjd att blivit klar med Ebbas kofta och tröjan jag börjat på tror jag blir för stor till lilla Lilly....men men annars får väl Ebba ta den och jag gör en ny lite mindre =)





nä nu måste jag ta en vända på Word Feud....... SUSSELIGOTT GOTT =)

1 kommentar: