Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 3 januari 2013

Dax igen...... Förbaskade cancer.......



ja då va det månadens återkommande cytostatikabehandling.....kommer ju inte må som en kung dom kommande tio till fjortondagarna......dagen idag har varit okej....känner ngt lurt i huvudet......men det får jag ta med min läkare när jag ska dit i februari...... när pappan och killarna kom tillbaka från Sunnersta backen hade dom fikabröd med sig hem......blev ett bra mellanmål......efter tre så kom Sara med barnen och fika en stund va så mysigt med Isak idag han ville vara med mig och gosa.....lilla älskade plutten.....när Sara åkte hem käkade vi middag och Ville duschade ..... sen kollade vi på den superbraiga dokumentären om dinosaurier,hur verkligt som helst och imorgon vid samma tid är det sista avsnittet......Sen gick Ville i säng och jag fick ta tag i stickningen igen......nu sitter jag i sängen och ska spela lite WF och sen försöka sussa.... Natti Natti......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar