Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 19 januari 2013

Inlagd på Onkolegen avd 78






Kom på att jag glömt tala om vilken Himla Gullig personal som jobbar här......jag har ju legat nu på X antal olika avdelningar och än så länge har jag inte stött på ngn sur personal..Jag har inte tråkigt här har ju min stickning och min platta och tvn......men det är sååååå förbaskat ensamt,en annan är ju van med huset full,det är så tyst här.....Emma den lilla Sötnosen va upp och lämna till sköterskorna Tulpaner, en Ljuslykta, Mazariner och ett jättegulligt kort.....lättade upp dagen...... nu sitter jag i sängen och stickar det sista på Ericas kofta.... Sen har jag haft Skypesamtal med alla som är på Saras 30-års party och där va det livat kan jag tala om........nu ska jag kolla om det går nån film på nån kanal <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar