Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 29 januari 2013

I morgon lämna provdag för att se om det blir cytostatika behandling på Torsdag....... Skitcancer. .......



ja imorrn ska det in och lämnas prover på Endokrinamottagningen för att se om jag kan börja behandlingen med cytostatika på Torsdag....för 11:e gången......snart är det 1år sedan jag gjorde första behandlingen.......shit va mycket som har hänt på 1 år.......Kvällen blev ganska lugn...pappan va på styrelsemöte med Fyrishov Styrelsen men hann hem och natta Lilla Hjärtat...är så tråkigt med honom nu för jag får inte ta kort på honom...bara om man lurar honom...och jag vill ju ha bilder på'n lilla killen min.....nej nu ska det spelas Word Feud och sen hoppas jag få sova...gör ju så ont i bröstkorgen....men nu har jag fått tiden till magnetröntgen av hela kroppen i början på Februari......så är läkarbesöket dagarna efter det......en ny tid av oro........ Godnatt på Er.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar