Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 2 januari 2013

Oro......oro......





har haft en sån konstig oro i kroppen några dagar......känt mig lite låg och konstig....knäppa tankar som poppat upp....som vad , när och hur....och vem ska ta hand om.........men på eftermiddan i dag kom jag på det .....de är ju dax för Cellgiftsbehandlingen imorrn.....konstigt men inför varje cellgiftsbehandling blir jag ledsen och även denna gång fast man blandat om dagarna nu när det varit så mycket helger....det är ju TORSDAG OCH DAX FÖR 10 :e CELLGIFTSBEHANDLINGEN....... känns som om de är Måndag i dag...... usch så många behandlingar det är uppe i nu...... och snart drar röngtenkarusellen igång igen.....åhhhhhhhh vill inte...........I dag tog vi en shopping runda på KappAhl och Barnens Hus......Linnea och Lilla Ebba va med......Hittade en fin naturvit top och en röd tröja åt mig och bh (har ju vuxit ur min gamla) Ville shoppade nya jeans och ett läckert skärp......Lilla Ebba fick en par söta rosa byxor......sen tog vi en raid på Barnens Hus och därifrån kom vi ut med ett set med polisgrejer,walkie Talkies,filmerna Robin Hood och Lejonkungen,godis och ett lite större Lyckotroll åt mig...Älskade Lyckotroll som barn och gör det fortfarande,nu ska här samlas på Lyckotroll.....sen va vi nöjda och for iväg hem för att käka lunch......och pappan hade sagt att det skulle vara Tour d ski.....men de va det inte han hade kollat fel så det är imorrn klockan 12.15....men jag satte mig och stickade en stund medans Ville va ute med pappan....sen blev det middag...Bruna bönor,potatis och falukorv......Linnea hade valt maten idag.....sen skulle Linnea och Ebba fara iväg hem till Tobias familj i några dagar så paååan skulle sljutsa och då hängde Ville med en stund så det blev lungt hemma ett tag...jag fortsatte på Lilla Ebbas kofta.... nu ska det förhoppningsvis bli lite sova ett tag..... men först WF....Sov Gott Dröm Sött.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar