Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 24 september 2012

2 dagar....och oron växer........







ja nu är det bara 2 dagar kvar innan man ska upp på operationsbordet IGEN.......och idag har magvärken börjat gjort sig påmind....är så läskigt att det är skallen dom ska in i..... Lilla hjärtat blev hemma idag och blir hemma imorgon med så han är garanterat smittfri innan han går till skolan,hatar folk som skickar iväg sjuka ungar och även vuxna som sen smittar ner kompisar och även personal.....dålig stil av en vuxen allrahelst om man jobbar med barn.......har gjort färdigt Isaks Pippitröja och bluffolle.....få se nu bara om han kan ha bluffisen,den kändes lite liten men Ville fick den över sitt huvud ....har försökt organisera lite här hemma inför min sjukhusvistelse......med skrivna A4 ark om hur allt sköts dagligen.....så det ska bli kul att se hur det kommer funka.....är ju så rädd om mina blommor mina firrar.......så imorgon blir en packar dag och fixa stickväskan så allt jag behöver kommer med =).....Usch ja det är mycket nu och mycket tankar i orons tecken....Näpp nu lite qiz me och Word Feud.....Natti Natti......

14 kommentarer:

  1. Hej! Har inte kommenterat här förut, men sett alla dina fina saker du stickar, både här o på Facebook-grupp. En stor härlig familj verkar du ha också, (själv har jag 3 söner). Du ska se att dom tar väl hand om dig på sjukhuset och sen får vi snart se ännu fler fina saker du stickar.
    Ha det nu så bra det går att ha det,
    Kram
    /Kristina Alvelid

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du orkar med din oro och att tiden på sjukhuset ska gå bra. Där har du varit många gånger och vet hur bra personalen är, så den biten är du nog inte orolig för. Själva orsaken är det monstret som sitter i huvudet, men det kan du inte ha kvar i längden. Då kanske den tar över mer och mer av din hjärna och den är för värdefull att riskera.
    Vi är många som "hejar på" dig och önskar allt gott, hoppas det kan göra lite skillnad i din jobbiga situation!
    Ha det bäst, min tuffa Betty! Kramar i alla lägen, så ofta du vill!

    SvaraRadera
  3. Jag tänker på dig kram susanna

    SvaraRadera
  4. Vi är många som tänker på dig. Styrkekramar i massor!!!

    SvaraRadera
  5. Jag håller mina tummar för dig, å tänker på dig. Dem är så skickliga läkarna. Men va hjälper det mot oron. Många kramar vill jag skicka dig.

    SvaraRadera
  6. Skickar en massa stärkande tankar och kramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  7. Anti-oros-hjärtekram varje dag från grannen E

    SvaraRadera
  8. Styrke kramar från Finland.

    SvaraRadera
  9. Jag håller mina tummar för dig, å tänker på dig.

    SvaraRadera
  10. Ligger efter väldigt mycket i läsandet.... Verkar som tiden har tagit slut.
    Håller alla tummar jag kan och skickar en massa kramar! DE KOMMER ATT GÅ BRA!!!!!! KRAM

    SvaraRadera
  11. Har sett allt fint du stickat på FB gruppen och jag hoppas att du inte känner att det är påträngande att en främling tänker på dig och vill önska all lycka med operationen. Din styrka är otrolig. Mina allra varmaste tankar till dig./Anne N

    SvaraRadera
  12. Styrkekramar till dig !
    Jag brukar följa din blogg o ser hur duktig du är att sticka o annat också .
    Allt går bra o du skall sticka massor ännu så vi andra får sitta " grön " o se på allt fint du gör.
    Styrkekram från bittan

    SvaraRadera
  13. Lycka till och jag väntar med spänning att få fortsätta läsa om dig och din fina familj! Många kramar fr Elin

    SvaraRadera
  14. Lycka till och all styrka inför torsdagen. Helt övertygad om att allt blir bra.
    Kram från Ellenor.

    SvaraRadera