Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 4 september 2012

Ja jag vet....insnöad på Hem till Gården.......








men jag diggar den serien....så man skyndar sig att göra det man orkar och fixa lunch tills det börjar 11.35 Sen har Gula Huset igenbommat för lunch till klockan 13.00....blev så glad när postis hade med sig lappen på att min fina väska Nantucket bagg kommit till utlämningsstället....pappan lovade hämta den efter Villes fotbollsträning.....Blev färdig med Ronjas tröja och påbörjade Kevins....han har ju valt sveriges flaggas färger gult/blått,och det blir riktigt läckert....har ju fixat in blommorna som stått i uterummet och det blev så fint i vardagsrummet i hörnan vid soffan......och såg nu att tomaterna och gurkan börjar mogna.....kul men dom skulle nog behöva lite mera av sol och värme.....Lilla Ebba badade ikväll den lilla Sötnosen...och så hade Ulla i Garnlådan på Facebook lagt upp ännu mera fina små koftor,kunde inte låta bli att köpa en av dom......hoppas att det jag köpte av henne för ett par dagar sedan kommer imorrn........näpp nu Word Feud.....

2 kommentarer:

  1. Bästa med sensommar/höst.. Hem till gården börjar igen o man kan ta sej en ordentlig lunchrast ;)
    Hoppas ni har lika fint väder i Uppsala-trakten som vi har här i Flen!
    /Tina

    SvaraRadera
  2. Börjar man titta på nån serie så blir man fast.... Själv satt jag i "The days of our life"-träsket ett tag :D
    KRAMEN

    SvaraRadera