Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 20 september 2012

Klämt å klämt å klämt........



ja det är vad jag har gjort på eftermiddan......klämt på små goa nystan.... är så överraskat glad att GARNLAGRET va så sjyssta och skickade det så fort,gjorde ju min beställning den 18:e sept. Fick sol idag med och det behövs nu för mina tomater ska bli röda......Fixade potatisplättar till middag........Så fick lilla Hjärtat feber ikväll också....shit....hade hoppats på att han skulle klara sig nu när jag är så nära operationsdagen.....jobbigt........nu när vi skulle gå och lägga oss va jag och kände på honom och han va kokhet...mitt lilla Hjärta.......nä nu ska jag spela lite Word Feud och sen försöka sova....ligger och lyssnar på Ville ifall han behöver alvedon....suppen ligger beredd att göra sitt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar