Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 13 september 2012

Mitt minsta Lilla Hjärta och mitt minsta hjärta på barnbarnsfronten......




Ville har ju haft turen att få ha sina syskonbarn som småsyskon,eftersom Mia bodde hemma när Zacke föddes och nu när Lilla Ebba kommit som är Linneas lilla tjej så får han smaka på hur det känns att få ha ngn liten att snosa på och slippa syskonrivaliteten...han bara tar gobitarna och snosar bebis.....Zacke och han blev ju som brorsor...Ville kallar t.o.m Zacke för Lillbrorsan......Ja jag är glad att han fått chansen att få rå om ngn mindre för ett mindre syskon kommer han ju aldrig att få =) I dag har det varit en härligt solig dag men lite blåsig.... Har tagit det lugnt idag för illamående och tröttheten spökar hela tiden......men orkat sticka har jag och stickcafet på facebook hade choklad som tema eftersom det va chokladensdag i dag.....så då kom mina Kina puffar till annvändning.......Sara va över på ett snabbesök efter hem till gården på en kopp java också så man fick klämma lite härliga lår på Isak =) nä nu blir de lite Word Feud spelande och sen krama kudden.......

1 kommentar:

  1. Gulliga foton på dina minsta älsklingar.
    Hoppas att din helg blir lugn och skön och att du slipper ditt illamående
    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera