Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 9 september 2012

Dagen efter och idag är NÄST SISTA intaget av cellgifterna! !!










Ja idag har det varit en väldigt seg dag.....jobbigt när man går på behandling och ha party.....men har försökt ta det lugnt idag.......Pappan och Ville for iväg för att Ville skulle spela match på Danelid men han ville inte när dom kom dit så det va bara för pappan att vända hem igen......Sara va över på eftermiddan kom lägligt till middan som pappan fixade idag vilket är lika med pannkakor,passar på att äta det när Linnea inte är hemma,hon tycker INTE om det !!!!! Sen va det ju höstmarknad nere i Gunsta och Malin stod där med sitt virkade och mitt stickade....och jag fick sälja MASSOR!!!! Så nu är jag RIK =)) HI HI nu kan jag köpa mera garn med gott samvete !! Sen va det pappans tur att fara iväg på match till Knivsta med Funbos Veteraner.....Emma spelade också match idag och dom (Vattholma) vann sin match och Emma gjorde mål.......Ville va go och mysig ikväll och vi va in på Lekmeras sida och kollade efter några nya figurer han snöat in på tack vare reklamen på Nickelodeon...dom heter Monsunas...och det fanns där så vi beställde hem ett par stycken för att kolla lite hur snabba och så dom är med leveransen.....om det är ett ställe man kan handla ifrån flera gånger....Har smygbörjat med en tröja till lilla Ebba i Drops Baby Merino och jissus vilket härligt garn,det blir så fint i spetsstickat,brukar ju aldrig ha två arbeten på gång men nu va jag så sugen att testa ett mönster från Ullas Ulletuss,och Ebba behöver ha en tunn värmande kofta <3 och så väntar jag på rundstickor från Ulla också för att sticka vintertröjorna med eftersom dom börjar bli tunga och jag är rädd om mina handleder....nä nu ska det försöka sussas en stund men först Word Feud

1 kommentar:

  1. God kväll :)
    Känner att jag måste lämna ett avtryck.....har ju varit in och kikat lite ibland.
    Läser, tänker och kan bara ana hur du/ni har det i livet.
    Beundras över hur du orkar, delar med dig & ändå har glimten där.
    Förstår ju att din underbara familj är av all betydelse för dig.
    Och så härligt med någon som stickar, så avis måste jag ju få säga att jag är :)
    För det är en konst jag aldrig har klarat ut. Men så är det väl, man är bra på olika saker.

    Kram kram//Janeth

    SvaraRadera