Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 30 september 2012

Trött trött trött......



Stackars damen brevid mig spydde hela natten så ngn sömn för mig blev inte...... Ont i huvudet och trött som bara den.....Hela dan idag har den förbenade huvudvärken varit där....Emma va en stund på dagen idag och Pappan,Linnea,Ville och Ebba va upp en stund på kvällen...va så mysigt att snosa på Ebba....har stickat lite idag också men ska jag sova om det nu går....Kul att vi skaffade Skype då kan jag hålla koll på skitgrisarna hemma =)

6 kommentarer:

  1. Det är så roligt att du är tillbaka. Men tänk på att försöka vila mycket. Kan dom inte ge dig ett eget rum så du får lugn o ro. Hoppas det blir bättre sömn i natt Kram beijan

    SvaraRadera
  2. håller med ovanstående

    SvaraRadera
  3. Be om eget rum så du får vila. kram på dig

    SvaraRadera
  4. Gomorron gumsan. Försök sova/vila lite nu på dagen så din kropp får lite ro iaf. Hoppas du mår bättre idag. Många varma styrkekramar från mej<3

    SvaraRadera
  5. Inte bra att du blir störd under natten,Försök att få ett eget rum.Du behöver all den vila du kan få.Va bra att du har Skype.Då känns det ju "nästan"som om du var hemma,bara "snusningen"saknas.Huvudvärken kommer nog att minska så småningom.Tänk på att dom har varit där inne och "rotat"det är klart att det lämnar sina spår.
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  6. Hej.
    Jag slog på datorn först idag,det första jag kollade var din blogg.Blev så glad när jag såg att du hade kommit tillbaka på salen.Nu får du ta alla stunder du kan till att sova för när du sover så vilar du å kroppen tar igen sig.Hoppas att du snart får åka hem å att du blir frisk. Sticka hinner du göra senare. Många goa kramar till dig.

    SvaraRadera