Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 11 september 2012

Ännu en dag att lägga till handlingarna......och ännu en dag NÄRMARE DEN LÄSKIGA OPERATIONEN..........






Och vad har vi gjort idag då......det vanliga.....rensat massor av kantareller som Tim plockade i går kväll,myst med Lilla Ebba,stickat,kollat på Hem till Gården,lagat middag,njutit av en varm skön dag & kväll och jag har mått sådär......när pappan va med Lilla Hjärtat på fotbollsträningen så va jag så dötrött så jag somnade och vaknade med hjärtklappning när dom kom hem.....pappan mätte pulsen för jag kände mig helt konstig och den låg närmare 90 slag/minuten.......mysko........nu har vi tittat när Sverige vann med nöd och näppe över Kazakstan.....näpp nu ska jag kolla lite garnsidor....spela lite Word Feud och försöka sova denna natt då föregående va en katastrof.......

2 kommentarer:

  1. Du har så härliga gullungar.Stor kram till dom.
    Bamse kram till dej också.♥♥♥
    Hoppas att du får en hyfsad natt.

    SvaraRadera
  2. Grannen fårtanten läser o tänker på dig varje dag, men är lite dålig på att kommentera. Har nu beställt lite garn, men det blir bara till ett par pulsvärmare denna gång. Nu ska vi alla hålla tummarna att op. går bra o att du kommer att piggna till så du orkar fortsätta att njuta av din härliga familj. Kraft o mod o styrka!! Kramar.

    SvaraRadera