Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 14 september 2012

Blöta dag......





Regnat hela dagen....inte klokt......Ville blev hemma idag va tjorvig i magen......han har ju problem med magen stackarn...men dom har kollat laktos och de va det inte......körtelbuk har han så fort han blir förkyld eller febrig......ja ja det lugnade ner sig under dagen som tur är,inget roligt att gå med magvärk....men han fick en snosstund med Ebba innan han gick upp ur sängen i morse........Dagen har varit lugn....Ville har ju inga problem med att vara hemma ,han myser med sitt han.....lättaste ungen att ha att göra med,sen när syskonen börjar komma hem från sina skolor och jobb då blir de fart på Lillbrorsemonstret ha ha ha....... Har känt mig låg idag inte på ngt vidare humör.....tankarna försvinner ofta till den annalkande operationen av skallen......Ja jag vet att dom är sååååå duktiga på Ackis men jag är skitskraj ändå och märker nu hur stressad jag börjar bli att det börjar närma sig operationsdag....svider i magen.....Fick två så fina teckningar som Lilla Zacke gjort till oss och som Julia hade med sig hem därifrån när pappan hämtade henne.....duktiga Zackisen.......Imorrn blir de kalas för honom och Malin hemma hos Malin...Zacke va ju så finurlig så han prickade in sin mosters födelsedag att födas själv på....Så på Måndag 17:e september fyller Min Malin 33 år och Zacke 4 år.......men kalas blir de imorrn......men först på morgonen ska pappan få klara av en stooooooor veckohandling.......nä nu Word Feud ......sen Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar