Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 22 september 2012

4 dagar........och lilla hjärtat har halsfluss....=(






Sååå Typiskt.......just nu så går Lilla Hjärtat och får halsfluss.........dagen idag började med att pappan och jag for in till stan för lite shopping....Ville mådde inget vidare och fick vara kvar hemmamed Linnea & Ebba......först va vi in på KappAhl där vi hittade till Ville...2 par jeans,2 långärmade tröjor och fingervantar.....till mig hittade jag trosor & Bh......när vi va klara så fortsatte vi in på Coop och handlade lite smått & gott......hittade Star Wars lego och Star Wars målarbok till lilla sjuklingen.......åkte förbi Gunsta Grillen på vägen hem och handlade lite godis.......när vi kom hem så blev det fryspizza men en väldigt god sådan....inbakad......sen va det födelsedagsfika inne hos Titt & Boman,bjöds på såååå go tårta.....sen va det in och börja med middan....som idag blev Naccochips med köttfärsgratäng och sallad....Smarrigt......Mia och Zacke blev kvar på middan....efter middan så började Ville klaga på att han mådde så dåligt och jag kollade hans hals och den va igen svullen och fullt med gulvita pluppar i halsmandlarna så det va bara bege sig till Närakuten och där blev det Penicillin i 10 dgr 3 ggr om dan....... Så typiskt att han blir sjuk nu när det närmar sig operation för mig.....men det är bara hoppas och hålla tummarna att jag klarar mig........va ner till våran lokala loppis idag också och hittade två fina blåa lampor till Villes rum för 25 kronor.......som ser helt sprillans nya ut =) nä nu Word Feud.....

1 kommentar:

  1. Tur i oturen: fina lampor mitt i halsflussen! Med penicillin går det förhoppningsvis snart över och om du vore smittad hade du nog redan märkt av det.
    Kram!

    SvaraRadera