Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 7 september 2012

intag nr 2 och krångel med spruttagningen.....






Åkte ju iväg in tidigt imorse,när vi lämnade Ville vid skolbussen för att ta min Xgeva spruta.....men då såg dom att läkarna inte gett remiss för kalciumprov och det ska man ta för att se så man har tillräckligt med kalcium i kroppen......för man kan tydligen må väldigt dåligt om man inte har det och tar sprutan den svindyra....så det blev att lämna prover och sen åka hem igen för att vänta på svar........pappan åkte iväg och veckohandlade + handlingen inför familjen i Gula Huset i Funbos kräftskiva.....Ville for iväg hem till Calle efter skolan......fixade käket till middag som blev grillad ytterfile,klyftpotatis,kantarellsås och aromsmör,mycket smarrigt =) efter middagen åkte jag iväg in till avd. för onkologisk endokrinologi för att ta min spruta...Julia följde med mig upp för jag har inte mått särskilt bra idag och det är svårt med parkeringar.....men hon knäppa sig så man fick sig ett gott skratt när vi satt och väntade.....väl hemma så va det soffhörnan som gällde....usch mår blä.......Ville kom hem med nya läxor som han slukar.....kul att han är så energisk,bara hoppas det håller i sig....vis av erfarenhet som man är =) Bara hoppas att lilla Plutten fortsätter att vara så vetgirig.......näpp nu blir det Word Feud ett tag sen försöka sova en stund....ja just ja fick hem så fint garn från Ulletuss som jag ska sticka i åt Lilla Ebba....

1 kommentar:

  1. Hoppas du mår bättre nu på morgonen! Och ha de så trevligt på kräftskivan!!! Kramen

    SvaraRadera