Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 20 september 2012

Nedräkningen kan börja......Underbara Garnlagret.....


Ja idag om en vecka är det dax för operation för att ta bort hjärntumören.....är så orolig .... är ju operation nummer två för att ta ut tumörer ur mig......sist så va det ju öppning av bröstkorgen Hua.....Och för att muntra upp mig så tänkte jag beställa lite garn och precis då så skulle Drops ha -25% på 3 utvalda garner och ett utav dom va Baby Merino....detta va i Tisdags och jag beställde en rejäl hög och undrade snällt om jag skulle kunna få de innan jag ska läggas in och underbara GARNLAGRET skickade så jag fick dom idag...... Blev sååååååå himla glad att dom va så snälla att skicka det så snabbt.....Ni är min favorit nätshop när det gäller handla garn.......har alltid blivit väl bemött.....Tack snälla ni !!! så nu ska jag planera vad som ska packas inför den långa sjukhusvistelsen....

4 kommentarer: