Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 10 september 2012

Fy katten va jag är trött........





skickade iväg skolbarn och pappan till jobb,och fick kvar Julia hemma som är dunderförkyld....skitkul...nu när jag går på cellgifterna......har varit trött och illamående idag,sååå jobbigt tur de är sista intaget idag....så det va skönt att få en dag i lugn och ro,Linnea,Tobias och Lilla Ebba va hemma hos Tobias,men kom hem till kvällen.......känner att jag behöver lugn för skallens skull....Tim va ju ut och plockade svamp i går kväll och på det gorde jag mig en rejäl Kantarellomelett,sååååååå  gott.....Fick hem en ny härlig bok ockdå med massa mönste på stickat.....och så fick jag hem rundstickorna från Ulla och dom va jätte bra så det blir nog att beställa några till i olika storlekar...sen va pappan förbi utlämningsstället vårat på Coop Boländerna och hämtade ett så fint bomullsgarn jag köpt......har stickat på Ebbas kofta och Kevins vintertröja idag......nä nu blir det samma procedur som igår och alla andra dagar WORD FEUD =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar