Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 28 juli 2012

20 grader + ute NU.........



Dörren ut står fortfarande öppen.....i dsg har min älskade Syster Yste varit här och fikat och hade med sig en födelsedagsblomma....Jag fyller ju år på Måndag...(hade fula tankar häromnatten att det kanske är sista födelsedagen man firar !!!!) blomman va så himla fin och med en delfin sittandes i all blomsterprakt....Sara va över en stund med barnen och badade.......till middag gjorde jag ugnsstekt lax med färskpotatis och min kalla sås till lax =) blev inte så mycket stickat på dan med blev iallafall klar med en cupecake mössa till.....näpp nu Word Feud innan jag kallar på J.B.......va rädda om varandra.....

1 kommentar:

  1. Hej snäckan! Du om någon får väl lov att ha en och annan ful tanke. Bara du inte tänker dom hela tiden. Man ska ha tio bra upplevelser för att kompensera en dålig. Du har ju tio + tio, barn och barnbarn. Nog kan dom kompensera lite. Låt inte dumma cancern knäcka dej! Jag läser din blogg ofta och följer dina barntröjor, dom är underbara. Hade jag inte bott så långt bort (Kristianstad), hade jag hälsat på dej. Kram från Kerstin Kastberg

    SvaraRadera