Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 18 juli 2012

Trött,förkyld och utan röst......




ja förkylningen har satt sig i halsen och prata är skitjobbigt är så himla hes.....Emma kom ut på dan i dag och stannade kvar över middagen som serverade lax,färskpotatis,kall sås med kryddor,creme fraich,majonnäs,färsk dill och färsk gräslök,sallad...smarrigt va det så till och med Tim käkade en rejäl bit......sen fick jag äran ikväll också att få bada Lilla Hjärtat Ebba och va hon njöt lillrumpan........nu är jag klar med den 3:e vintertröjan och funderar på om jag ska göra ngt annat innan vintertröja nr 4.......har haft lite tankar i dag om journalen som jag fick hem från landstinget och alla mina cancermonster....man undrar ju vad det är och vad dom kommer ifrån och varför jag fick just denna märkliga cancerform......

1 kommentar: