Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 23 juli 2012

Låg dag.......försöker att ta in journalen och vilken operation man varit med om....hu......



skitväder man får så tråkiga tankar......men nu lovas det ju sol resten av veckan och husvagnsfolket pratar om att ta en repa till .......Har haft värmefläkten på så man kunnat sitta ute i uterummet gör fy va ruggigt det va ute idag.....Ville fick pappan att åka och kolla på spel till Nintendo DS och kom hem med TVÅ spel,han kan smörja Lilla Hjärtat.....Faster Titt kom med en bukett rosor i min favoritfärg och två emser askar för att få mig på gott humör......Ville va ner till sin syster och lekte med Calle under tiden pappan tränade fotboll så jag fick lite vila......behövligt......har snart stickat klart bak och framstyckena på Isaks huvkofta......sen köpte jag en del garn i dag på facebooksgruppen Garnlådan,är en tjej där som säljer mina favoritmärken Svarta Fåret och Marks & Kattens.......så nu väntar jag hem lite garnmys.......näpp nu ska det spelas Wordfeud ett tag......Va rädda om Varandra .......

1 kommentar:

  1. Hoppas du mår bättre idag.. Och att ni fått bättre väder.
    Här i Södermanland så har värmen kommit igen efter ett uppehåll igår.
    I morgon ska det styras mot Uppland, hämta valp o lite snabbt hälsa på "hemmavid", så då får det gärna vara finväder :)
    Ha det så gott som det går!
    /Tina

    SvaraRadera