Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 31 juli 2012

En dag i vilans tecken....




Ja det behövdes en lugn dag i dag.......jag blir helt slut efter en sån tillställning som igår....vi va ju bara allra närmaste familjen = 32stycken.......märks att cancern och cellgiftsbehandlingarna och all övrig medicin tar på kroppen rejält.....Ville for iväg in till Mia och Zacke för att sova över där....är så glad att Mia kan ta Ville när jag läggs in nästa vecka och pappan börjar jobba igen......Linnea,Tobias och min Lilla Ebba for iväg hem till Tobias familj och ska vara där några dagar.....så ikväll har det varit vääääääldigt lugnt här hemma......så då kunde jag passa på att hänga upp dom nya garninerna i vardagsrummet och jag blev sååååå nöjd,blev så fint i vardagsrummet =) Micke ochPetra med barn va över på en fika på tidiga kvällen också......sen kom barnbarnet Gustav över för att sova och hänga med Philip......nu ska det sussas för imorrn vill jag in till Kapp Ahl och Chilli....... Men först lite Word Feud..... Och en sak till ...jag är supernöjd med min nya mobil Sony Xperia S.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar