Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 15 juli 2012

Kvalitetstid......och ett rart telefonsamtal från en förre detta arbetskamrat......




fick jag med min Syster Yster när hon kom över och fikade och passade på att gosa med lilla Ebba......Pappan,Philip,Ville,Mia och Zacke har dragit på semester med husvagnen några dagar.....men stackarna har det blött....hoppas det blir bättre imorrn.....Men huset är fullt ändå...fast med vuxna barn hemma och en stooooor vovve.....så jag är definitivt inte ensam hemma..skönt att inte vara själv .....Till middag idag fixade vi tacos,gott så nu har vi matkoma.......nu ska det bli lite sticka och sen kolla på Varg Veum ikväll.....just nu är Tim inne och shoppar godis.....sen blev jag så glad idag när en före detta arbetskamrat ringde.....hon hade hört för 3 veckor sedan att jag va sjuk och inte tordas ringt förrän nu,hon tyckte det va så jobbigt och tårarna hade forsat när hon fått reda på det av min förra chef........men det va så himla kul att hon ringde........

1 kommentar: