Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 20 juli 2012

Trött,ingen bättring ännu

idag va jag tvungen att ta ipren för det värkte i lederna sån där typisk förkylningsvärk.....rösten ville inte vara med idag heller och hostan sitter envist kvar,jobbigt......och så in i vassen trött........annars har dagen gått i ett rasande tempo,handling stod på schemat för pappan och så va Micke med ungarna över en stund och Lilla Hjärtat fick ta hit sin bästis Calle och leka ett tag.....det lär väl bli imorrn med som det lät på Ville........men det går ju bara om pappan är hemma för jag orkar inte vara själv med dom.......usch jag vilka drömmar jag drömde inatt om operationen jag gjorde i november usch ryser när jag tänker på det........stickar på,på Isaks lilla huvjacka i Garntjänsts garn Tango i en härlig blå färg kommer att bli så fin på LillHjärtat.....näpp nu blir det lite Word Feud ett tag !!! VA RÄDDA OM VARANDRA <3

1 kommentar:

  1. Du är så otroligt duktig som kämpar på och håller humöret uppe trots allt elände du går igenom, förstår att vissa dagar inte känns så roliga.
    Din uppmaning om att vi ska vara rädda om varandra tar jag till mig. När man som både du och jag går igenom tuffa saker ser man på livet lite annorlunda eller är det kanske sig själv man ser på ett annat sätt?
    Många varma kramar
    Annika

    SvaraRadera