Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 22 juli 2012

Kommer som ett brev på posten.....Tröttheten.......




samma dag efter alla behandlingarna jag haft nu...en vecka efter avslutad cellgiftsbehandling så kommer tröttheten....blir så trött så man får blodsmak i munnen.....jobbigt.......idag har Mia och Zacke spenderat dagen hos oss och på kvällskvisten kom Malin över ett tag och satt och virkade och tjattrade...mysigt.....att kunna sitta tillsammmans och handarbeta......snart fyller ju jag år och man har börjat fråga vad jag önskar mig......En sak som står högst på min önskelista är....ATT FÅ BLI FRISK .......Sen har jag ju en massa önskningar av annat slag också förstås.....Sen satte jag mig och översatte min operationsjournal nu på kvällen.....och shit vilken operation man varit med om....dom va till och med framme och rispade till hjärtsäcken så den måste få dränage.......I dag har jag fortsatt på Isaks huvkofta och den kommer att bli så fin......Ville,Calle och Zacke badade i dag 25-26 grader i poolen,men kallt uppe ....nu skulle det ju bli bättre väder denna veckan......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar