Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 30 juli 2012

ÅH VILKEN FÖDELSEDAG DET BLEV =)




Blir tårögd när jag tänker på allt fint jag fick......ingen nämnd ingen glömd....jag fick utav barn & barnbarn,fastrar & farbröder och Tant Lotta = En ljuspedistal m hängande ,ljuslyktor,jordgubbefigurskrukor,presentkort på Chilli,ansiktskräm,annteckningsbok,bok,jordgubbeskål,två fina toppar,en såå fin skjorta,två ljuslyktor till köksbordet,en berlock med vackra ord,två ljuslyktor för att hänga,3 krukväxter,en rosa mjölkkanna,800 på KappAhl,garn ,mönster,teckningar från Erica & Calle......Shit jag fick så mycket fint är så glad för allt....TACKAR ER ALLIHOPA SOM VA HÄR IDAG =) NI GJORDE MIN DAG .......Sen fick jag hem ngt jag längtat efter....min nya Sony Ericsson Xperia S så himla fin.....Nu är jag en nöjd tjej...njuter nu i soffan,med stickningen och alla presenter.......ÄLSKAR ER ALLA MINA UNGAR <3

5 kommentarer:

  1. <3 å jag älskar dig <3
    /Malin

    SvaraRadera
  2. Grattis igen till mamman! <3<3<3

    SvaraRadera
  3. stort GRATTIS i efterskott
    finns du på facebook?jag vill gärna lära känna dig mer vännen
    jag gillar din blogg
    mvh Åsa

    SvaraRadera
  4. Ja jag finns på Facebook......Elisabeth Albertina Djurström heter jag,hoppas du hittar =)

    SvaraRadera
  5. Anna grete granquist31 juli 2012 kl. 14:53

    Stort grattis i efterskott! Roligt med många barn!

    SvaraRadera