Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 29 juli 2012

Migränkänning.......fy..........





Efter en härlig Söndag och med en mysig middag hos Sara's som bjöd på den godaste fisksoppan ever,Ville som är så kinkig med maten åt så han höll på att spricka.....överlämnade huvkoftan till Lille Isak som jag gjorde klar på dan efter att stickat ännu en cupecake =) men nu gör sig en migrän attack sig till känna synbortfall....tur jag hann få i mig en ipren....jag som sällan eller aldrig haft problem med det förut,får det titt som tätt nu efter operationen......

3 kommentarer:

  1. Migrän kanske vädret orsakar, det är ju instabilt och det kan vi nog reagera av. I vilket fall hoppas jag att det lugnade sig och att du får en bra natt.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. usch så jobbigt, hoppas det går över gumman. Vilken fin kofta du stickat. Superfin. Kraaaaaaaaaaaaam<3

    SvaraRadera
  3. Usch va jobbigt, hoppas det går över fort. Vilken fin tröja du stickat, lika fin som alt annat du gör=). Ha en bra födelsedag vännen. Kraaaaaaaaam<3

    SvaraRadera