Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 26 juli 2012

En dag i lugnets tecken......



Åhh va skönt det varit idag......lugnt och stilla....lagom varmt.....gjorde kantarellmackor till lunch så himla gott.......sen har det stickats idag så nu är Isaks kofta färdig,bara det tråkiga att sy ihop kvar.....Fixade taco till middag...sen va Micke över och fika.....började med en Cupe cake mössa som Malin ska ha med på marknaden hon ska stå på nästa helg nere i Gunsta....ska försöka hinna med några stycken .....sen har jag snosat på Lilla Ebba idag lilla myspruttarn.....bytt några blöjor......Titt kom in med lite jordgubbar
 och dubbelnougat till mig.....hon göder mig ordentligt med bär och godis....i morrn kommer husvagnsfolket hem mot kvällningen och jag hoppas ha lite mysigt gosigt garn i brevlådan imorrn.....nä nu ska jag sussilussa vill upp tidigt och sticka på bakelsemössan =) Sov Gott och Va Rädda Om Varandra <3

5 kommentarer:

  1. Hoppas du har de lugnt och skönt och vilar upp dej!
    Är hem och hämtar kakel och fog och trall och färg och lite annat jox så man har nått jobb :D Mygg och knott!!!! Min vita takpanel är svartprickig..... Men så är livet :D Ha de så gott!!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Cup cake mössa låter spännande, kan du visa bild på en färdig sådan?
    Kram från en trogen bloggläsare från Finland.

    SvaraRadera
  3. God Morgon fran Florida. Hos dig ar det eftermiddag. Hoppas att din dag ar harlig.
    Har ar det varmt och gott, sa det blir nog poolen med barnbarnen. Ingen stickning eller virkning idag, det blir for varmt for handerna. Kanske ikvall. Kram

    SvaraRadera