Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 19 juli 2012

Usch mår inge bra......



först så är man slut efter cellgiftsbehandlingen och så åker man på nån sorts förkylning som gett mig hosta som sliter i halsen och bröstet och sen har jag ingen röst...gör så ont att prata,hesare och hesare blir jag.....så tråkigt.......i dag fick jag hem journalen från operationen i november 2011 där man skulle ta bort sköldkörteln som hade en tumör men då man under operationen upptäcker 30 Metastaser under bröstkorgen så man va tvungen att ta hjälp av en professor för hur man skulle gå till väga för hjärtat började protestera under operationen.....dom öppnade ju upp bröstkorgen och tog bort 30 tumörer som va och är svår klassificerade.....ja och en operation som planerades ta 1 timme & 20 minuter tog nästan 7 timmar.....och så stod det om all cancer som finns kvar i kroppen........Ja ja idag kom iallafall lilla Hjärtat hem efter semestertrippen med pappan,Philip,Mia och Zacke......och dom hade haft det så skoj......Emma va ut i dag med....nu är jag färdig med tröja nr 3 och gör nu en huvkofta till Isak emellan innan jag börjar med tröja nr 4....Ta hand om varandra och va rädda om varandra

3 kommentarer:

  1. Ååååå vilka JÄTTEFINA tröjor du stickar..Allt du stickar blir bara så fint..
    Ha de så bra son det går..
    Kram
    Doirs

    SvaraRadera
  2. Den där historiken är en hemsk läsning.Du är fantastisk som klarar av att ha glädjen kvar.Du har din underbara familj som håller dej upp och så dina fina stickningar.
    Du har den rätta inställningen tycker jag,se framåt,njut av din familj så ska du se att det blir bättre.
    Dom därtröjorna är bara sååååååå fina.
    Jättemånga styrkekramar till dej ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Usch vilken stor grej du kämpar med. Vad är det för typ av sköldkörtelcancer du har? Har själv papillär sköldkörtelcancer och väntar på radiojodbehandling i augusti. Många styrkekramar till dig<3

    SvaraRadera