Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 11 juli 2012

Full rulle........





Här har det kommit besök och bytt av varandra hela dan......Sara och kidsen,Mia och Zacke och så kom min vän Monica och överraskade med besök och gåva....fick ett jättefint halsband med en skyddsängel på och en chokladask.....Va så skoj att träffas va ju ett rejält tag sedan.......Senare hade Ville sin älskade Calle här och lekte ett tag på sen eftermiddan....har stickat på min tröja till ett av barnbarnen och den kommer att bli så läcker.....imorrn börjar jag min cellgiftsbehandling igen,usch får ångest inför den .....ont i magen,så nu hoppas jag att det blir lugnt ett par veckor här hemma......behöver det när jag går på behandlingen........hoppas vara "fit for fight" till min födelsedag......Tim plockade kanrareller i dag när han va ute och gick med Ludde ......MUMS......

2 kommentarer:

  1. Kantareller..... Och här har Midsommarblomstren just slagit ut :D
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Härligt med kantareller :) och vilken superfin tröja vart hittar man mönster till den? Hoppas det går bra med cellgifterna och att du inte kommer att må så dåligt. Många många kramar till dig

    SvaraRadera