Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 1 juli 2012

Vilodag......




I morgon blir det en välbehövlig vilodag.....har varit främmande i flera dagar nu ....är glad för besöken men nu behöver huvud och kropp en dags återhämtning....... idag har Calle varit och lekt med Ville hela dan och dom har så himla kul dom där två....leker så himla fint inte ett enda tjafs eller rackartyg.......mysungarna.......Micke med sin lilla familj va över en snabbis......Malin kom på förmiddan och umgicks med mor sin......Emma kom på dan och va här innan hon och Sara ska flyga till Barcelona......Lilla Ebba fick inte komma hem idag heller för att hennes blodsocker pendlar så mycket i värde.....annars är det bra med dom där uppe på BB...... nu ska jag sätta mig äntligen i min soffhörna och sticka lite som jag inte hunnit på nästan 3 dagar.....har svår stickabstinens nu ........

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Hittade din blogg när jag sökte på sköldkörtelcancer. Vilken kämpe du är! Jag är en 44 årig 4 barnsmor som också har sköldkörtelcancer. Har opererats två gånger under våren. Det har varit och är fotfarande tufft. Jag har också haft problem med kalciumhalten från och till, sista operationen fick jag en Stämbandsförlamning:( Ska göra radiojodbehandling i augusti.
    Fortsätt din beundransvärda kamp. Kram Anna!

    SvaraRadera
  2. Det är välbehövligt med vilodag för att hämta nya krafter har vi haft här också i dag. Önskar dig en mysig morgondag kram Beijan

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en skön dag. Själv ska jag snart kliva på cykeln och ta mig till jobbet.... Men de blir säkert bra de me *ler* KRAM

    SvaraRadera