Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 17 juli 2012

Ingen kul läsning.......



hade anmält att få hem min journal och det va ingen kul läsning.....det tillkom fler ställen där cancern sitter än vad jag vetat om och att den som sitter i huvudet vet dom inte alls vad det är......och att cytologiproverna på sköldkörtelns knöl var av en svårklassificerad typ....+ att hjärtat hade en pericardförtjockning och det oklart varför jag har det..jag kan ha haft perikardit,hjärtsäcksinflammation...mysko.....ja det va mycket som tillkom.....och jag fick inte med journalen från operationen som blev sååå stor från november -11 så nu har jag begärt ut den också...... Lite roligt igår va att Tim va ute och plockade kantareller i går och fick väl ihop 3-4 liter.....och så fick jag 4-5 liter av Boman......Faster Ingrid kom in med sina odlade jordgubbar minst 3 liter på kvällen och dom kokte vi kräm av sååååå gott...Semesterfirarna har det bra där dom är......och jag är snart klar med en tröja .....

4 kommentarer:

  1. Sänder Dig... massor av styrkekramar... önskar att jag kunde skicka riktiga trollerikramar som gjorde dig frisk o stakt till du vaknar i morgon..

    K R AAA M
    från Margareta.... som du inte känner men du är med i mina tankar.....

    SvaraRadera
  2. Ojoj...vilken deppig läsning för dej,men det är bra att man får ut sina journaler,så man vet vad dom sysslar med.Det är bättre att veta än att gå i ovisshet och grubbla,det tar på krafterna att grubbla.Du verkar inte vara av den grubblande sorten och det är bra.Det bara tär innifrån sas.
    Styrkekramar till dej i massor.
    ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Du får inte funderar så mycket du måste lägga all kraft på att bli frisk! KRAMEN

    SvaraRadera
  4. Hemskt,fruktansvärt är bara förnamnet på denna hemska läsning och sjkdom! :/(
    Att du kan vara så stark är för mig ofattbart!
    En fantastisk människa är du!
    Må den hemska sjukdomen fara all h.....es väg!!!!!!!!!
    Massor av styrkekramar till dig!!!<3<3<3
    Ingrid

    SvaraRadera