Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 6 juli 2012

Ingen sol idag...gråmulet.......




Hörde Lilla bebisen inatt ....hon har en liten skrikperiod på efternatten,hon vrålar inte så mycket men så pass att jag vaknar......Annars är hon så lugn hela tiden......jag har ju bara haft skrikande bebisar....Malin,Linnea och Ville är väl dom som varit lugnast som små...annars har de varit skrikbebisar eller såna som inte velat sova utan guppande och puttande i rumpan.....Tim och Julia sov nog hela första året på min bröstkorg,oroliga själar.....men nu när dom är i tonåren och övre tonåren sover dom som stockar......igår va det fullt hus här så idag har jag en trötter dag......blir helt slut ....så idag blir en återhämtningsdag......näpp nu är frukosten uppäten så nu blir det lite plocka och fixa lite .....

4 kommentarer:

  1. Va mysigt med en liten bebis i huset. Man blir alldeles varm när man hör dom. Beundrar dina tröjor du stickar. Vad är det för mönster ? skulle vara kul att pröva. Ha en underbar dag trots molnen. kramar Beijan

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en lugn dag. Jag har läst fel på schemat så jag är på jobbet 45 minuter för tidigt.... Men jag har kokat kaffe till den somm skulle ha kokat :D

    SvaraRadera
  3. Ha en bra dag, en vilodag! Kanske kan det vara skönt med "inte gassande sol" bara inget regn kommer..
    Har fått hem nytt garn o håller på med slutspurten på en top.. Du må tro att det är svårt att göra annat än att sticka ;) Men tvätt ska tvättas, disk diskas o älskade hunden ska ut :)

    /Tina

    SvaraRadera
  4. Önskar dej en skön och vilsam dag.
    Tröjorna du stickar blir så tjusiga,gillar det där mönstret.
    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera