Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 12 juli 2012

Usch ikväll är det dax för cellgiftsbehandlingsomgång nummer 6......


åh tycker inte det är roligt med dessa behandlingsomgångar,får oro varenda gång innan.....skönt att solen tittade fram nu....hörde hur åskan dundra över stan (Uppsala) men vi slapp den...fast det bara är 6-7 km in dit......Ville är nere hos syster sin i Gunsta och leker med hennes Calle och snart kommer dom hit och leker en stund.....Pappan håller på och grillar och jag fixar tillbehören.......Sydde ihop vintertröja nummer 2 så nu kan jag lugnt fortsätta med nummer 3......dom kommer att bli så läckra alla små Kidsen.....

5 kommentarer:

  1. Tröjan är jättefin.
    Skickar massor med styrkekramar till dej.♥♥♥
    Behandlingen är ju livsviktig för dej.
    Så du får försöka bearbeta dig mentalt.

    SvaraRadera
  2. Lycka till!!!! Hoppas du slipper må så fruktansvärt illa denna gång!!!! KRAM och ha en så trevlig helg som du kan!

    SvaraRadera
  3. Hur många behandlingar skall du få.
    Hoppas du inte behöver må så dåligt.
    Du stickar så fina tröjor till barn och barnbarn.
    Har läst din blogg ett tag men första gången jag komenterar.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej......
    Ja du läkarna vet inte hur länge jag ska ta cellgift..men resten av mitt liv,sen blir det kanske längre mellan intagen....men vad jag vet så är det en gång i månaden nu och ett tag framöver....denna cancer går ej att bota bort utan bara stoppa.....=(

    SvaraRadera
  5. Jag vet hur jobbigt det är min man har också cancer sen 1994
    nu tar han en spruta var 3:dj månad för att stoppa det, han skall också ta det hela sitt liv. men han mår inte dåligt av det.
    Jag trodde att man tog ett visst antal när det är cellgift.
    Min man har inte fått cellgift, han har blivt strålad så efter det gick inte att ta cellgift.
    Kram Kerstin

    SvaraRadera