Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 19 oktober 2014

3 årskalas på schemat ......

Efter ännu en hostnatt så kom Hemsjukvården med penicillin och sen va det magens tur att göra sitt......nu har den vänt ut och in varannan dag .....förmiddagen gick i städets tecken ..... vid 11 kom Emma och Lars ut och sen for dom iväg på husvisning innan lille Isaks 3 årskalas........ strax före två va det dax att fara ner till Gunsta och gratulera lille Isak......tror det va en nöjd liten kille med alla grejer han fick....och tårtorna va ju hur läckra och goa som helst.......kunde faktiskt få i mig lite av glasstårtan vilket va i form av ett tåg.......sen va det hem och fixa middag....Mia och Zacke följde med hem så pojkarna fick leka med varandra ett tag.......sen kom Hemsjukvården och kopplade på min nattamat......tänkte kolla på Hypnotisören ikväll men tyckte den va lite grå och tråkig även om en av mina favvo killar va med.......så vi gick i säng i stället......och nu ligger jag här och skriver, Sissi ligger intill mig och sover........min fina lilla Vovve..............så ☆Godnatt☆ på er ♡♡♡



3 kommentarer:

  1. ✨Sov gott fina du✨
    Kram 💕💕💕
    Anki

    SvaraRadera
  2. Fina tårtor,krya på dig kramar.

    SvaraRadera
  3. Men goa treåring :D
    Hoppas du fick en hyfsad natt..
    Kram Tina

    SvaraRadera