Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 18 oktober 2014

I morgon ska jag få penicillin

Efter en natt med fruktansvärd hosta så har jag varit så himla trött hela dan........fick reda på svaret på proverna i morse och CRP låg strax över 20 så dom ville avvakta nån dag för att se om jag skulle behöva nån antibiotika......pappan for iväg tidigt imorse för ett längre pass på rullskidor och när han kom hem så va det veckohandling som väntade....Linnéa,Ebba och Ville följde med så jag fick nån timme i lugn och ro........På sen eftermiddan åkte Ville hem till sin syster Sara för att leka med Tuva.....Sjukvårdsteamet kom som vanligt och kopplade på natta maten....hon fick då höra hur illa jag lät i luftrör och bröstkorg ....... så senare på kvällen så ringde dom och berättade att dom pratat med jourläkaren och då ville läkaren att jag skulle börja med penicillin imorgon........så jag hoppas det kommer att få det jobbiga att bli bättre.......nu ska jag kolla runt lite och sen sova om det nu går...... imorgon är det 3 årskalas för Isak ♡♡♡

5 kommentarer:

  1. Så jobbigt du har det, denna djävulska sjukdom :-( Hoppas penicillinet ger dig snabb bättring, du är så tapper och duktig.
    Kramelikram 💗

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen du kan sova i natt! Men vad bra det är med hemvårdsteamet så att du slipper åka in för varje åkomma. En liten skyddsängel sitter vid din sida så att du kan känna dig trygg! Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Lilla du..hoppas hoppas nu att du snabbt blir bra goaste Bettan 💗 Gunilla

    SvaraRadera
  4. Tummarna upp för ditt fina hemsjukvårdsteam som verkar vara riktigt fiffiga. Hoppas det lättar för dig. Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får någon dunder antibiotika som verkar snabbt. Kram

    SvaraRadera