Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 1 oktober 2014

En solig men en trötter dag.......

Nu börjar jag bli så där himla vråltrött igen.....så jobbigt för ögonen bara slår igen......HB värdet låg på 114 denna gång så nu är det på väg ner igen....får avakta nästa besök på 78:an som är på Tisdag nästa vecka..... idag fick jag Ebbas vita kofta färdigt............Stackars lilla Ebba börjar bli supersnorig ,hade haft jobbigt med att sova sa Linnéa. Snoret bara täppte till för henne.........Ville va på fotbollsavslutning på lattitud 59 och spelade bowling...även han va jätterosslig i halsen ,,, så vi går se hur det artar sig under natten....mitt slem är också jobbigt, sitter och rosslar.....och jag blir skraj att det ska fastna........ nu vill jag sova,Sissi . ☆Godnatt☆    





3 kommentarer:

  1. Jag hoppas du har kunnat sova gott inatt,trots slemmet.
    Kram och god morgon säger jag ❤️✨❤️
    Anki

    SvaraRadera
  2. Koftan är verkligen helt gudomligt fin! Vad ska du månne hitta på med garnet i plommon och rosa? En supersnygg kombo vill jag lova! Kram

    SvaraRadera
  3. Hösten är en snorig tid. Hoppas att ni alla snart blir krya o hoppas på en god natts sömn. Kram

    SvaraRadera