Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 11 oktober 2014

Hatar detta illamående

Ja det är jobbigt efter behandlingen att må så här, allt känns bara bläääää och det är då dom där tunga tankarna bubblar upp.....men så kommer en dag som denna som visar att det kanske inte blir värre iallafall.......i dag va det dax att fira Liam som fyllt år och Våran äldsta son Micke som fyller 30 år imorgon.......Usch va tiden går fort.........kommer ihåg det som igår när han föddes, en liten kille som kom efter två syrror.......Tyvärr  så orkade jag inte åka med och gratta så Pappan och Ville fick stå för sången......efter kalaset så följde Ville med hem till Zacke för att leka ......jag passade på att vila så gott det gick .....idag sydde jag ihop tröjan/toppen till Ebba.....och så påbörjade jag en kofta till barnbarnet Ronja........sen har barnbarnen Calle och Erica önskat sig stickat också, så jag har lite att göra.....Fick hem ett paket igår med sockgarn och babyull garn som jag vill tacka så hemskt mycket för.......glömde kolla vem avsändaren va ,mådde ju inte så bra igår.......när pappan åkte hem från kalaset va han in på coop och köpte en smörgåstårta och jag fick faktiskt i mig en pyttebit, och go va den......hoppas illamåendet försvunnit mer till imorrn så jag kan få i mig lite till....nu ska jag och lilla Humlan sova ♡♡♡♡♡ ☆Godnatt☆

7 kommentarer:

  1. Fortsätt krya på och ha en bra natt. Kram / Anette

    SvaraRadera
  2. Så skönt att du mår bättre ändå! Var inne i en garnaffär häromdagen och blev helt begeistrad - och jag kan inte ens sticka! Tänkte då på dej och undrar om du har en mejladress du vill lämna ut? Skulle vilja skicka ett presentkort till en webshop för garn <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst har jag en mail adress
      djurstrom2@outlook.com

      Radera
    2. Tack! :) Blev nu inte så smidigt som jag hoppade på men det ska nog lösa sig under måndagen ;)

      Radera
  3. God morgon ☀️
    Jag hoppas verkligen att du mår lite bättre idag och att du kanske kan njuta av en liten liten bit smörgåstårta till.
    Kram fina du ❤️❤️❤️
    Anki

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en bra söndag med mycket stickning och allt annat trevligt. Tröjtunikan är ju vacker...och passar så bra till en prinsessa. Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. Jaa! Säger detsamma, du skapar så himla vackra ting med dina stickor! Så många underbara plagg Ebba har kärleksfullt stickade av mormor. Hoppas dagen varit bättre än igår och att smörgåstårtan smakade mumma även idag. Kram

    SvaraRadera