Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 29 oktober 2014

oroligt

Nä inge kul att bege sig iväg på behandling imorrn......blir alltid orolig dan innan jag ska iväg.......just för att lämna hemmet och familjen och lilla vovvsingen......sen hur jag mår efter behandlingen så jag inte blir kvar längre än vad jag behöver......håll tummarna att jag inte mår så dåligt som jag gjort förut.......idag fick jag hem traderavinster av knappar...blir så glad att kunna få så mycket fina knappar för en billig peng.....idag tog Linnéa ,Ville och Ebba till Leos lekland hela eftermiddan va dom där och härjade ...pappan skjutsade dom dit och hem.....så skönt för då fick jag några timmar i tystnad, så skönt......och sticka blev det förstås......har det så himla jobbigt med hostan.....har så jobbigt att få luft när slemmet täpper till......nä nu ska jag kolla runt lite innan det är dags att sussa....... ☆Godnatt☆


6 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att du inte kommer må så dåligt och att du är hemma snart.Varma kramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas du snart är hemma igen ! Kram

    SvaraRadera
  3. Styrkekramar i massor <3!
    /Susanne

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig och hoppas att det blir lika kort vistelse på 78:an som senaste gången du var där. För min del är det vecka 48 som gäller. Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas allt går bra och att du får må så bra det bara går!!

    SvaraRadera
  6. Ber att du inte behöver må så dåligt denna gång! Kram från Finland

    SvaraRadera