Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 21 oktober 2014

Hosta...... lite shopping

Hostat hela natten.......tror att antibiotikan börjat hjälpa lite för smaken på det äckliga slemmet har blivit mindre......magen vände ut och in i dag igen så när sjukvårdsteamet varit här och kopplat loss mig vid 10 så tokslockna jag i soffan och väcktes kvart i tolv av Linnéa....jissus vad jag måste ha sovit tungt.....ja ja behövdes nog........jag som skulle stickat färdigt sista ärmen på Calles pullover......Ville kom hem som vanligt med Titt som möter upp honom vid skolbussen...... Hade tänkt ta honom med in till Kapp Ahl för lite shopping men han ville vara hemma.....så pappan och jag for iväg in och shoppade....han fick nya boxerkalsonger,strumpor,handskar,två huvtröjor och en t-shirt.....pappan köpte en ny jacka till sig och ett par skidbyxor/överdragsbyxor till Ville...... På vägen hem så stannade vi vid McDonalds och köpte med oss käk hem.....nöjda barn när vi kom tillbaka hem =) Linnéa och Ebba har åkt hem till Tobias för att vara där några dagar....... nu ska jag göra mig färdig för natten och vill önska er en ☆Godnatt☆

2 kommentarer:

  1. Skönt för dig att få sova igen lite det behöver du.Hoppas du får en god natts sömn också.KRAM

    SvaraRadera
  2. Du behövde nog vila...det är jobbigt med hostan. God natt sov gott. Sirpa

    SvaraRadera