Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 27 oktober 2014

vilken lycka.........

Ja denna dag blev en lycklig dag.......garner,mönster,stickor ja allt som hör stickning till gör mig glad,lycklig och gör så jag glömmer tid och rum för en stund....i dag hände det...för i min brevlåda låg tre nästintill identiska paket som var till mig....och när jag öppnat dessa paket blev jag så glad...och jag Tackar dig Siirpa som skickat så mycket lycka till mig......vilket jag behövde efter denna jobbiga hostvecka/spyvecka......och den lilla ängeln sitter nu på mitt nattduksbord....Tack Snälla Rara du som gav mig så mycket fint ♡♡♡  idag va det dax för nål byte på porten och då tar tjejerna ur nålen på morgonen och sätter i den på kvällen.....skönt att vara utan en dag....I dag va pappan ledig...och fixade med rummet som Philip ska ha snart......på eftermiddan va pappan och  Ville till frisören och klippte sig vilket behövdes på bägge två ♡♡♡ Linnéa och Ebba va snälla och tog med Sissi ut då jag inte kan vara ute i sån här blåst..........blev färdig med Ericas tröja ♡♡♡ så kunde börja med det lilla bebis setet......åh va kul det är att sticka baby kläder.....sen for pappan och Ville iväg på matchen mellan Sirius och Sundsvall som spelades här i stan på studenternas....jag och Linnéa kollade på cancergalan.....nu är jag trött som bara den ☆Godnatt☆

Min fina lilla tjej ♡

4 kommentarer:

  1. Hurra för en lycklig dag! Många kramar från Västerås.

    SvaraRadera
  2. Sov gott.dröm vackra drömmar. Mer spännande att få tre brev än ett...mer hemlighetsfullt för det här var ju ett hemligt paket. ♡♡♡ Den lilla ängeln ville följa med i paketet hem till dig. Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Goaste vännen...hoppas natten varit ok för dig! Gulliga Sirpa!Skulle börja sticka i går kväll..men kom inte i gång:)Kraam på dig /Gunilla

    SvaraRadera
  4. Gläds med dig för en "bra dag"!!! Kramar från Finland

    SvaraRadera